13:e dec, Lucia :)

Idag är det Lucia men vi gör inte så mycket annat än bara är hemma och myser. Lite mumsigt fika ska vi iallafall ha :) Lussebullar Lussebullar!!! haha :D Annars är jag oförskämt trött faktiskt, orkar inte göra mycket idag inte.

Igår däremot då var jag hemma hos Emelie på kvällen och vi hade riktigt trevligt. Åt en supergod efterrätt som hennes mamma hade gjort (massa frukter med vit choklad). Det är något som jag verkligen gillar :D Sen såg vi på singing Bee och en film laws of attraction och bara umgicks och snackade hela kvällen :) Superkul! <3

Hoppas ni får en trevlig Luciasöndag =) Va riktigt snälla och rå om varandra för nu är det inte långt kvar tills jul :D Dem som är SNÄLLAST får flest julklappar, det har faktiskt tomten alltid sagt. Undra hur många jag får? Samuel kommer säkert få mest den lilla rackaren även om han inte varit lika snäll som mamman sin ;) han har varit lite för egotrippad HAHA men det växer bort med åren. Han är ju trots allt mammas dyrbaraste skatt som bara ska ha det bästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0