14 år igen :-)

 

Ibland är det så kul att leka fjortiiiiis och ta pinsamma bilder på sig själv mitt bland folk som bara häpnar haha. Fasen lite kul måste man ju få ha. Det är faktiskt lite kul att leka "sexig" emellanåt. Det måste ha varit min otroligt sköna & ägande klasskompis MALIN som inspirerade mig till att leka lite sexy. Hon går nämligen på Pooldance (eller hur det stavas), porrdans är det iaf haha. Hon ba på lektionen idag när vi diskuterade om hur tufft läraryrket är då man får handskas med en hel del "psykotiska ungar": Fan nu skiter jag i det här och blir porrstjärna istället, högt så att alla hörde, HAHA, fan va jag garva! Du är SKÖNAST Malin!!! :)

Vi har förövrigt ingen lektion imorgon så jag har lov redan nu, så underbart! :)


Nu ska man återgå till det normala och laga lite mat!




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0