1:a december

Idag är det den första december, julkalendern har börjat men den missade Samuel och jag i morse. Vet faktiskt inte ens vad den handlar om men det är ändå en mysig tradition tycker jag :) dock har de blivit betydligt sämre med åren.

På morgonen idag har jag bland annat hunnit lämna min lilla prince på förskolan och gjort klart en läxa. Nu ska jag ringa och beställa en massage som jag har att ta ut (Fick nämligen en smartbox i somras av F) och det ska bli avkopplande, älskar massage och killning för er som inte vet :-) haha.

Jag och Nathalie satt och diskuterade häromdagen och kom fram till att det inte finns några företag som har KILLNING utan bara massage. Massage är ju jätteskönt men inget går nästan upp mot killning har vi kommit fram till. Men det är bara ett visst fåtal personer som kan killa bra, ni vet med fingertopparna på ryggen, ansiktet, armarna osv. Det är så sjuuuukt skönt. Tror fan att man skulle kunna tjäna bra pengar på den affäridén, frågan är ju bara hur man skulle marknadsföra sig, låter ju lite skumt med typ pillihåret, eller pillpåkroppen  HAHA :D

Ha en trevlig dag! =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske kunde starta ett sånt företag? Tycker jag vore bra gumms :)

2009-12-01 @ 15:20:45
Postat av: Anonym

haha ...älskade Sara ....du är så underbar ..hahaha killning jaa dt är ju DIN grej //pussss Pappa

2009-12-01 @ 17:17:49
Postat av: Sara

ja, det vore ju inte så dumt :D haha

2009-12-01 @ 22:07:42
Postat av: Nathalie

I miss u and prince alot

2009-12-02 @ 11:09:43
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0