Bad-dag i snöstormen

Idag åkte jag och min kära bror till Centralbadet och simmade å kopplade av mitt i all snökaos. Vi åt även kinabuffé vilket var väldigt gott. Jag åt typ 3 portioner haha, David orkade bara en :) Sen köpte vi lite gott godis och spanade i några affärer innan vi åkte hem. Då vi kom hem hämtade jag lillprinsen på förskolan, han fick sitta i pulkan på väg hem. Vi åkte även ner för en liten backe tillsammans och gud va vi skrattade. Det är så kul med pulka! varför är det inga vuxna som åker? måste man bli tråkig bara för att man inte är 8 år längre? nej ut å åk med er alla ungdomar/vuxna, återupplev vintern du hade som barn :D

Imorgon ska jag bege mig till stan igen, med min mamma. Vi ska handla julklappar vilket ska bli riktigt kul ;)

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0