bad och läggdags :)

Nu är vi vaccinerade! Jag har lite ont i armen, men jag hoppas att Samuel klarar sig från värk och feber. Vi har nyss tagit ett bad i badkaret, gud va avkopplande det är. Men när man badar med en 15 månaders så är det full rulle hela tiden. Han leker med alla schampoflaskor, badankor mm. Rätt vad det är snubblar han till (trots att jag tycker att jag har sådan koll) och hamnar under vattnet. Tur att vi gick på babysim med våra friends in högmora-forest så han är van vid "dyk".

Nu har Samuel precis somnat med sin älskade vällingflaska, välling är lite sövande för er som inte vet :) och han snarkar som en liten gammal gubbe därinne i sängen. Haha.

Samuel längtar tills på fredag för då får han träffa sina bästisar, Isabella och Albin :) Barnen och vi mammor ska umgås och ha lite "lussefirande" vilket ska blir superkul :) Här kommer en bild på de 3 sötnosarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0