Det snöar =)

Samuel var helt till sig imorse när vi kom till dagis då det SNÖADE för fullt :) Han la sig ner och sprattlade i snön och bara skrattade haha. Det gjorde iochförsig alla de andra barnen också. Man kom ju själv ihåg hur exalterad och lycklig man var när första snön kom. Nu får vi bara hoppas att den stannar ett tag, iallafall i några dagar. Vore kul om det blev såpass mycket att barnen kunde åka lite pulka för det är ju verkligen sjukt kul.

Nu ska jag fixa iordning mig lite och äta nån snabb lunch innan jag träffar min grupp. Vi har muntlig redovisning imorgon så vi måste arbeta ihop det sista och öva lite.

Onsdag är min sista dag sen är det LOOOOOOV!!! =)

Kommentarer
Postat av: Pa Pa

I helgen ska vi göra snögubbe prins<<<3333

jag har nämligen av någon konstig anledning 10 morrötter i min kyl. perfekt sin näsa :)



puss gubben

2009-12-14 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0