En spa- dag :)

Idag har jag haft en spa-dag, en riktig "rå om mig själv" dag vilket var behövligt. :) Jag åkte till Fridhemsplan och gick på Dagspa. Där fick jag aromamassage i 45 min, vilket var hur skönt som helst. Jag höll på att somna, för det var så avkopplande! Kan verkligen rekomendera det!


Sen åkte jag till Farsta, där tittade jag runt och åt lunch för att sen gå till Salong Mix och slinga håret. Det blev lagom ljust tycker jag, ser naturligt blont ut :) så jag är nöjd! Klockan hade hunnit bli 15.00 när jag var klar på salongen och då åkte jag hem till Sköndal och hämtade lille Samuel på dagis. Han hade gjort en jättefin ljuslykta (med hjälp av dagisfröken) med massa glitter och detaljer på, han är så duktig min älskling!

När vi kom hem åt vi pizza, det är ju faktiskt ganska gott ibland. Nu är vi bara hemma och leker o busar. Samuel älskar att leka kurragömma och kull. Han blir helt tokig när jag jagar honom, har nog aldrig hört ett barn skratta så högt haha. :)

Hoppas ni har haft en lika bra dag som vi :) Kram kram!






Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag längtar o se ljuslyktan pussss //pappa /morfar

2009-12-02 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0