Farsta..

Idag är ju första dagen på mitt jullov! Men jag har suttit och skrivit nu i drygt 1 timme om två böcker som läraren vill ha in (då det egentligen skulle varit lektion idag). Nu är det klart, så jag ska snart bege mig till Farsta Centrum för att införskaffa mig lite prylar som jag kan ge bort till mina nära och kära på julafton. Iochförsig ska jag och mamma julhandla på fredag så jag kanske inte behöver shoppa ihjäl mig idag, hehe. ;)

Samuel behöver verkligen ha en pulka. Det är omöjligt att köra vagn i all snö så det lär vara smidigare att använda pulka som färdmedel i dessa vintertider haha. Han tycker att det är väldigt kul också (han åker mycket pulka på dagis) vilket är en förutsättning för att det ska funka.

Nu ska jag äta lunch, mamma har gjort potatisgratäng med något gott till... Mums! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig och Samuel vid centrum gumms.. Åkte han i sin nya pulka då? Perfekt att jag kan komma förbi och hämta filmen imorgon! :) Kram

2009-12-16 @ 17:20:12
Postat av: Sara

Hej gumman, haha såg du oss! ja jag köpte den idag, en vanlig pulka liksom. Jag vet att samuels farmor ska köpa en "baby pulka" i julklapp så jag köpte en vanlig så länge... som jag också kan åka i sen ;) haha. Ja men det blir perfekt, kom imorgon runt halv 4 :D <3

2009-12-16 @ 18:01:18
Postat av: Anonym

Ja jag satt i bilen.. Okej men de kan ju alltid vara bra att ha en större eftersom han växer massor. Haha ja ännu en anledning att han får en egen då så har ni varsin ett tag i alla fall. ;P Det gör jag, ses imorgon. :)

2009-12-16 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0