Fredag =)

Idag har jag varit i skolan från 9-12 och Samuel har varit på förskolan tills kl 15 då jag kom och hämtade honom. Han hade varit mycket glad idag och gått runt och trallat (sjungit) mycket :-) haha han har det från sin mamma ;) För mig gick det bra i skolan, hade bara en lektion, men en lång sådan. Sedan åkte jag till stan och tittade runt lite. Skulle bland annat köpa en tomtedräkt till Samuel som han kan ha både på Lucia och Julafton :)

Här kommer några bilder på tomtedressen och Samuel med luvan på :) Han var dock mycket gladare när mössan kom av, haha.

 

     

 

Ikväll blir det Idol :D spännande nu! Hejja TOVE =)


Kommentarer
Postat av: F

Leendet dödar (se bild 2 och 3)

2009-12-08 @ 11:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0