Fredags morgon :)

Nu på morgonen ska jag och Samuel promenera lite vid vattnet i Sköndal (det är så vackert) och leka lite i lekparken (semlan). Samuel börjar faktiskt att uppskatta lekparker nu, tidigare har han ju mest bara gillat gungorna men nu är även ruschkanor och andra saker intressanta. Men mest kul är det förstås att bara springa runt och plocka löv, grus och annat på marken :)

Sedan ska vi handla lite mat på affären och laga någon slags lunch för att sedan åka till Farsta och uträtta några ärenden. Därefter beger vi oss till våra kära friends in Högmora (Kamilla & Isabella). Dit kommer även Frida och Albin vilket ska bli trevligt, var ju ett tag sedan vi sågs nu. :) Barnen ska vara lusse-klädda, Samuel ska inviga sin nya tomtedräkt haha det är så gulligt.

Sen ikväll måste vi ju sitta spikade då det är IDOL FINAL!!! Vet inte riktigt vem jag hejjar på nu när Tove har åkt ut (för hon var ju verkligen bäst) men spännande är det dock.

Ha en bra dag! Puss från oss =)



Kommentarer
Postat av: Malin H

De är så mysigt och roligt att läsa din blogg Sara, man blir så glad! =)



Malin (Nattas gamla barndomsvän) om du mins ;)

2009-12-11 @ 11:19:43
Postat av: Nathalie

Mina alskade :)



Va trakigt att Tove akte ut jag gillade henne. Skriv i min blogg vem som vinner.



Puss och Love

2009-12-11 @ 15:23:36
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Malin: Va snäll du är! Jätteroligt att du läser bloggen min :) Självklart kommer jag ihåg dig (men vet inte hur många år sedan jag såg dig sist), hur är det med dig? :)



Natta: Jag ska genast informera dig om vem vinnaren är :) ja jättedåligt att Tove åkte ut. Saknar dig som tusan gumman <3<3<3

2009-12-11 @ 19:39:24
Postat av: Malin

De va nog år sedan, länge sen jag träffa Natta oxå den lilla pysen, ja saknar skönadalen!!!

De är bara bra med mig, hur är de sj? Ska försöka träffa natta när hon kommer hem så ja får höra hur livet leker kanske får tjuvkika på din lilla gobit då oxå ;)

2009-12-13 @ 17:39:28
Postat av: Malin

De va nog år sedan, länge sen jag träffa Natta oxå den lilla pysen, ja saknar skönadalen!!!

De är bara bra med mig, hur är de sj? Ska försöka träffa natta när hon kommer hem så ja får höra hur livet leker kanske får tjuvkika på din lilla gobit då oxå ;)

2009-12-13 @ 17:40:06
Postat av: Sara :)

Skönt att allt är bra, samma här :) Vart bor du nu då? Vi bor ju som sagt kvar i skönadalen haha :) ja det vore jättekul! :D

2009-12-14 @ 09:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0