God kväll!

Nu var det faktiskt ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Har haft så mycket annat kul att göra så har inte riktigt haft tid :) men nu kommer iaf några bilder från julafton som lovat till att börja med!

  

 

  


  

 

                                                          

                                                                        AVATAR

                             

I måndagskväll var jag, D och F på bio i Heron City. Vi såg AVATAR i 3D och den var grym. Den var riktigt bra gjord och hade ett bra budskap tycker jag. Säger en del om hur ondskefulla vi människor är här på jorden och jag grät en liten skvätt då och då faktiskt. Kan rekommendera er att se denna film, man är som i en annan värld och det är riktigt coolt :)

Nu ska jag sova, börjar bli trött. Har haft en shoppingdag och inhandlat en hel del snygga toppar/klänningar varav en jag ska ha på nyår :D Samuel ligger och snarkar där inne i sovrummet min lilla sötnos, så nu ska jag krypa ner bredvid honom <3

Natti Natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0