julklappar

Sitter här och funderar på hur jag ska ha råd att köpa julklappar till alla? Jag vill ju så gärna shoppa, shoppa och shoppa men pengarna finns inte, speciellt inte denna månad. Förstår inte vart alla pengar har runnit iväg. Viktigast är ju självklart att lilla prinsen får tillräckligt med julklappar, men han får ju iochförsig mycket av resten av släkten/vänner.

Här kommer lite bilder från förra julen, där Samuel bland annat ligger mitt bland ett antal av sina klappar, den lilla bortskämda ungen haha :D men det är han värd! Han hoppas ju givetvis på lika många julklappar den här julen, det är ju så kul att öppna och dra i alla snören :-)


    


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den lilla kanaljen :)))....han är ju för söt ...lika vacker som sin hollywood stjärna till mamma //morfar Pappa

2009-12-03 @ 15:44:07
Postat av: Anonym

det var en underbar jul. jag tror aldrig att han kommer att få lika många klappar igen. :P

2009-12-03 @ 16:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0