Monday.... och praktik :)

Idag har jag varit på praktik och det var mycket givande. Fick vara med specialläraren i stort sett hela dagen. Det var intressant att se hur hon arbetade med elever som har lite svårt med läsning och skrivning än så länge. De är så söööööta och gulliga när de läser.

Sedan gjorde jag mina intervjuer, som var min "vfu- uppgift" denna gång. På onsdag ska jag dit igen och intervjua rektorn, hehe. Då får vi se vad han har att säga om resurserna och specialpedagogiken på denna skola :)

När jag kom hem åt jag middag (gulash soppa, bröd osv) och sen GLÖGG i vanlig ordning, haha jag har blivit som besatt av det. Lite juleskum blev det också, så gott!

Samuel är med farmor idag, vilket han tycker är mycket kul. Han älskar att vara med mormor, morfar, farmor och farfar =) det är viktigt att de får umgås med sitt barnbarn så mycket de vill, så att bra och nära relationer byggs upp. Sedan är det ju skönt för oss föräldrar som kan få lite egentid.

Nu ska jag dansa lite med bror min, han dansar ju "popping" och vill hela tiden visa mig sina nya moves och se vad jag tycker :) självklart tycker jag att han är grym! Love you broooooor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0