Söndagkväll..

Jag och mamma fick tag i en hel del julklappar. Riktigt bra saker faktiskt och nu har vi suttit i drygt 2 timmar och slagit in allt! Det är så kul att göra fina paket, det blir ju så mycket roligare att öppna dem då.

Annars idag har jag och Samuel umgåts med min pappa. Samuel älskar sin morfar så mycket och blir så glad varje gång han träffar honom. Vi lekte med alla Samuels hundratusentals leksaker och åt god mat, det var verkligen roligt. Sen på eftermiddagen gick jag och lillprinsen ut för att åka pulka. Vi åkte med de "stora" barnen i semlanbacken. Haha va kul det var. Vi kunde ju inte åka ända uppifrån eftersom Samuel är så liten, men från halva backen iaf. Samuel skrattade hela tiden :) jag fick skydda hans ansikte eftersom all snö flög upp på honom när vi åkte. Sen åkte JAG i mördarbacken haha, den är verkligen brant. Jag och lillebrorsan åkte alltid i den då vi var små. Den ligger en bit bort från semlan.


Nu ringde precis min underbara vän Maria och vi ska ses imorgonkväll :) Har inte träffat henne sen hon flyttade hem från Jönköping så det ska bli askul att äntligen ses.

 

NU BLIR DET SÖNDAGSMYS!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0