Tessie 10 år <3


Vad är det för en dag? är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är
Tessies 10-års dag!!! HURRA HURRA HURRA :D



Tessie har varit med vår familj i 10 år nu och hon är verkligen en familjemedlem som vi älskar något otroligt. Även om du skäller alldeles för mycket gumman så är du den finaste lilla hund som finns, du är så klok också. Sitter alltid i fönstret och väntar när någon t.ex. är och handlar. Hon gillar även kel och mys, är lite svartsjuk sen Samuel kommit eftersom hon inte får lika mycket uppmärksamhet men hon förstår att han är liten och måste tas om hand. Jag glömmer aldrig den dagen jag fick se dig första gången min älskade hund. När vi skulle åka och hämta dig, du var bara en liten valp. Jag var så lycklig och älskade dig från första stund,... snälla lova att leva många många år till, vill aldrig förlora dig! Din matte Sara <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis älskade tessi "GOFLAN"....

2009-12-16 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0