Vardagslyx



Jag har kommit på varför pengarna mina bara far iväg. Det beror helt enkelt på att jag unnar mig själv lite väl mycket "vardagslyx" . Jag tar exempelvis aldrig med mig matlåda till skolan då jag egentligen skulle behöva utan köper alltid något att äta där. En gång om dagen minst går jag in på pressbyrån eller liknande och köper mig en Brämhultsjuice, smothie eller något annat gott som jag är sugen på, haha. (dock inte kaffe, nej nej sådant dricker vi inte) :D

Alla dessa småsummor plockar verkligen. Det har jag ju iofs märkt under åren också men ändå tycker jag att det är så skönt att slippa äta gamla, äckliga matlådor. Köpa den dyraste och godaste juicen och verkligen kunna njuuuuta en grå och tråkig decemberdag. Så på det stora hela måste jag säga att det är värt att lägga en del pengar på lite onödig men samtidigt nödvändig "lyx i vardagen" :)

Gör det ni också, det är ni värda! (bry er inte om vad mamma säger) :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gumms då! Jag har faktiskt börjat ha med mig både lunch och något mellanmål som fruktsallad. Det är faktiskt helt okej. Känns mer roligt att unna sig om man inte gör de jämt.. Har du hört något från Maria angående lördag? Jag får inte tag på henne! Puss

2009-12-11 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0