Badankor


GOD KVÄLL KÄRA BLOGGLÄSARE!!!


Nu ska ni få höra vad jag och lilla prince har varit med om idag, det är inget särskilt men ändå ;)


Det var nämligen så att jag, F och lilla S åkte till Högdalens badhus. Där har de äventyrsbad för barn 0-7 år vilket passar vår lilla prins utmärkt. Han tyckte det var superkul att plaska i vattnet och klättra på alla figurer som sprutade vatten åt alla håll och kanter. Gissa vem som kommer intågandes efter en stunds badande mitt bland alla ungar????... jo självaste JIMMY JANSSON och hans lille son Vilmer, det var ju bara för kul hmm jag menar coooolt ;) hahaha. Samuel skvätte förövrigt vatten på Vilmer vilket såg väldigt roligt ut, han är en riktig busunge min Samuel.

Vill ni veta vad dem mer hade där i badhuset? Ett hopp torn, eller trampolin (va säger man?) aja JAG HOPPADE IALLAFALL FRÅN 3:AN vilket jag aldrig tidigare i hela mitt liv har vågat. Jag är så stolt över mig själv! Det var jag och tre tjejer till som stog och fegade på 3:an i typ 20 min (minst) medan killarna i 8 års åldern hoppade som ingenting (pinsamt). Det var en härlig känsla hursomhelst så det vill jag göra om, i sommar kanske?

Vad är det högsta ni har hoppat från? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jimmy Jansson? Vem är det?:P



Kom ihåg det gör aldrig ont att hoppa bara att landa;)

2010-01-17 @ 22:23:44
Postat av: Nathalie

5an :)

2010-01-18 @ 07:06:07
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: Anonym

15 meter!!! DYK...GILLAR DEN HÖJDEN..duktigt Sara // kram//papa morfar

2010-01-18 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0