Sommarlängtan...



Innan jag säger god natt och kryper ner bredvid min dyrbara skatt vill jag bjuda på en härlig bild från i somras. Sommaren borde väl vi alla längta till vid det här laget? Jag och Samuel njuter till fullo av alla årstider men sommaren är ju så klart bäst! Skönast är att slippa ta på sig alla overaller, mössor och vantar för det är så jobbigt med dessa vinterkläder och svårt att röra sig tycker lillen... man får liksom gå som en uppstoppad korv, haha :)

Jag blir så glad och varm i hela kroppen när jag ser min älskade son le så härligt som han gör på denna bild. Han är lycklig och trygg vilket betyder allt för en mamma. Man kan inte förstå vad det innebär att älska ett barn innan man fått ett eget. Varje morgon när jag kliver upp fylls jag av lycka åt att jag välsignats vara mamma till denna underbara, snälla, vackra pojke som bara fyller hela mitt liv med lycka och kärlek. Allt annat som var viktigt innan bleknar och jag bara vet att jag viger mitt liv åt att göra allt och lite till för min sons lycka i livet.

"Skulle mamma kunna, skulle hon vira in dig i en skyddande svär som gjord av bomull vilken skyddar mot allt som är av ondo på denna jord"  Samuel, du är mitt hjärta :)

Oj det blev lite känsloladdat, är lite känslig idag känner jag... men det kommer rakt från hjärtat och det är härligt :)


Natti Natti

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vilka vackra ord min älskade Sara....Du är u en poet också :).....som jag skrev en gång: Love is the only band nobody can break but You -Pär.....//Kram Pappa

2010-01-03 @ 08:04:19
Postat av: Nathalie

<3

2010-01-03 @ 15:14:57
URL: http://nagi.blogg.se/
Postat av: PaPa

du är vår skatt prinsen

2010-01-04 @ 09:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0