Let´s DANS

Ikväll börjar Let´s DANS som min mormor brukar säga... ganska kul tidsfördriv på fredagskvällarna om man inte har något bättre för sig vill säga



Jag tycker att det är lite småskumt att Daniel da Silva (är det så han heter)? alltid får snygga blondiner att dansa med, det verkar lite småcreepy... kan inte han få nån av tanterna någon gång???.. bara en tanke... han verkar lite "sliskig" tycker jag även om han säkert är trevlig. 

Själv missar jag programmet ikväll, ska nämligen på handbollsmatch i Eriksdalshallen (otippat va?) men det blir säkerligen kul, alltid roligt att gå på något man inte brukar.


Trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Cathrin (marias vän)

Hej Sara!

Först måste jag skriva att det är en mycket fin blogg du har, alltid trevligt att läsa om dig och Samuel. Sen en lite mindre rolig sak, skolan. Jag ska läsa Auo2 nu och har för mig att du gjorde det förut. Tänkte om du har någon kurslitteratur? Skriva gärna tillbaka.

2010-01-10 @ 21:34:53
Postat av: Sara

Hej Cathrin :) roligt att du läser bloggen! skriver lite då och då när man har tid liksom... jaha ska du läsa auo 2 nu? trodde dom skulle lägga ner den.. jag läser ju sista kursen i auo 2 nu, så jag har flera böcker till de olika momenten om du behöver :)

2010-01-10 @ 23:06:45
Postat av: Cathrin

Hej! Jag vet inte, men ska iallafall läsa auo2 och blir väldigt glad om jag får låna dina böcker :) Jag börjar med Specialpedagogiska utmaningar i en skola för alla. Vilka böcker har du?

2010-01-11 @ 15:15:10
Postat av: Sara

ja men det är ju samma kurser liksom :) jag har flera böcker, vet inte vad alla heter men ring mig så kan vi ju mötas upp så kan du låna dom! 073-6147121 :)

2010-01-11 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0