Onsdag

På förmiddagen idag var jag och Maria ute och promenerade här i Sköndal i kylan (hör och häpna). Det var skönt faktiskt även om det var väldigt kallt, speciellt om de stackars små händerna... kylan biter liksom igenom även de bästa vantarna. Vi gick på isen som var ganska tjock nu. Många familjer var ute och åkte skridskor. Vi blev också lite sugna på att åka men vi hade ju inga skridskor med oss så vi fick nöja oss med att bara promenera på våra fötter :) Glömde kameran så tog inga bilder, men här kommer iallafall en gammal bild på mig och maria <3 det var tider det... ;-)




Nu på eftermiddagen ska jag och några av mina nära & kära äta uppe på puben i centrum. Väldigt trevligt faktiskt. Jag ska nog ta fläskfilé eller något liknande, så man står sig ett tag haha. Nathalie ska passa Samuel medans för han kan inte sitta still när man är på restaurang, han tycker inte att det är så koooool (kul) så då slipper han undan. Det är mycket roligare att leka med Nathalie! Nedan följer några bilder på sötisarna...

     
Detta var i november när Samuel gick sina första steg utomhus iklädd overall, han är så duktig våran PRINS! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka söta flickor ...kram på Er !!//pappa morfar

2010-01-07 @ 09:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0