Resumé av helgen som varit

Lördag: På dagen var vi ute och åkte pulka nere vid klockstapeln i Sköndal. Var hur mysigt och vackert som helst, solen sken för fullt men det var väldigt kallt. Som tur var hade vi varm choklad med oss, Samuel tyckte att det var så MUMSIGT!

  


På kvällen blev det utgång. Jag, D och F gick ut... hamnade på Viper room och det var riktigt trevligt faktiskt. Dansade loss vilket man inte gjort på ett tag nu :) Träffade Camilla som jag lärde känna från filips land och hennes två tjejkompisar och det var roligt... det är inte så kul att bara gå ut med två killar! ;)


Riktigt sådana fina drinkar fick man ju inte direkt men jag drack iallafall 2 st cider... eller 1,5 för jag råkade hälla ut lite också... men jag brukar faktiskt inte dricka så mycket, vågar nämligen dansa och ha kul iallafall ;) till skillnad från många andra som ser ut som riktiga fyllon på dansgolven :P... men men bara man har det roligt så!

Idag, söndag: Något som skulle bli en vilodag blev istället en farsta-dag med Nathalie. Men det var mycket roligare än att bara sitta hemma och tråååka... man är ju ung och full med energi. När vi kom hem satt vi bara och snackade samt kollade bloggar hemma hos henne... myyyys.



Nu väntar en riktig pluggvecka däremot... måste sitta i genomsnitt 5-10 tim per dag (inkl. pauser haha) med en tenta som ska vara klar den 18e. Har varit dum nog och skjutit upp skrivandet men nu är det verkligen på tiden att ta tag i arbetet... ska bli intressant att se hur det går. Givande är iallafall ämnet ändå på något sätt, specialpedagogik är oerhört komplext.





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul o åka pulka .....jag VILL vara me ....mycket vackert foto dreviken i vinterlandskap ...Du är allt lite konsnärligt lagd min älskade dotter..:)....pussa lille prins //o kram pappa morfar

2010-01-11 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0